Önkormányzati hírek

Önkormányzati hírek

Pályázati felhívás

Pásztó Városi Önkormányzat (székhely: 3060 Pásztó, Kölcsey u. 35; adószám: 15735313-2-12) többfordulós, nyilvános pályázatot hirdet az újonnan létrehozott „Pásztó északi ipari terület” önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanok (zöldmezős ipari területek), határozott időre szóló bérleti szerződés útján történő hasznosítására.

Pályázatát a pályázati felhívásban leírtaknak megfelelően tudja benyújtani! Az eredeti pályázati felhívás módosult, mely 2023. március 1-jétől hatályos. A továbbiakban a pályázók ezt az adatlapot és felhívást használják.

- Pályázati felhívás (1. számú módosítás)
- Pályázati adatlap (1. számú módosítás)

HIRDETMÉNY

Tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ, mint Kéményseprő – ipari Szerv a 2024. évi kéményseprő – ipari sormunka elvégzését, az üzemterv szerint a társasházaknál Pásztó településen

2024. január 15. és 2024. augusztus 31. között végzi.

Farkas Attila
polgármester

HÓELTAKARÍTÁSI FELHÍVÁS

Tisztelt Lakosok!

Szeretném felhívni a figyelmüket arra, hogy az ingatlanjuk előtti közterületi járdák síkosságmentesítése, a hó eltakarítása, a járda tisztántartása Önöknek, mint az ingatlan tulajdonosának/használójának a feladata. Pásztó Városi Önkormányzat Képviselő-testülete a köztisztaság fenntartásáról, a települési hulladékok kezeléséről szóló 15/2011. (VI. 30.) rendelet 8. § (2) b) pontja szerint:
„8. § (2) Az ingatlanhasználó köteles gondoskodni:”
„b) Az ingatlannal határos közterületen található járda gondozásáról, tisztántartásáról, szemét és gyommentesítéséről, a hó eltakarításáról és a síkosság mentesítéséről.”

Kérjük Önöket, hogy a fenti rendelkezésnek folyamatosan tegyenek eleget!

Jelen téli időjárási helyzetben a járdák síkosságmentesítése és a hó eltakarítása nagyon fontos, hiszen a nem megfelelően elvégzett síkosságmentesítés miatt bekövetkező balesetek az ingatlantulajdonos/ingatlanhasználó felelősségi körébe tartoznak.

Tájékoztatom, hogy a hóeltakarítási és síkosságmentesítési munkálatok elvégzése folyamatosan ellenőrzésre kerülnek a Pásztói Polgármesteri Hivatal munkatársai által.

Dr. Szabó Bence
jegyző

Tájékoztatás

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy A Pásztói Polgármesteri Hivatalban

2023. november 17-től pénteki napokon az ügyfélfogadás szünetel.

ELÉRHETŐSÉG: e-mail: forum@paszto.hu

Tájékoztatás

Tájékoztatjuk a Tisztelt lakosságot, hogy Farkas Attila polgármester fogadónapja a megszokottól eltérően

2023. február 8-án, szerdán lesz megtartva 8-12 óra között.

Tájékoztatás

Tisztelt Iparűzési adó alanyok!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az adózók 2023. év január 1-jétől a helyi iparűzési adó devizában történő megfizetéséről szóló 366/2022. (IX. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) alapján a helyi iparűzési adót euró vagy amerikai dollár devizanemben is megfizethetik.
Az új szabály egyszerűsítést jelent azoknak a cégeknek, amelyeknek bevétele részben vagy teljes egészében devizában érkezik be. A Korm. rendelet által biztosított új lehetőség – elsősorban az említett cégek számára - megkönnyíti az önkormányzatok felé teljesítendő helyi iparűzési adó befizetését. A szabályozás alapján ezt a helyi adót 2023. január 1-jétől kezdve már nemcsak forintban, hanem amerikai dollárban vagy euróban is be lehet fizetni. A devizában történő befizetés lehetősége minden cég számára elérhető lesz.

ÁLLÁSHIRDETÉS

Pásztó Városi Önkormányzat férfi munkaerőt keres!
Pozíció: közfoglalkoztatási munkavezető
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

    Feladatai:
  • A közfoglalkoztatás keretében ároktakarítás, járdaépítés, járdatakarítás, utcatisztítás során a munkavégzés koordinálása, szervezése, irányítása, felügyelete
  • Ügyel a közfoglalkoztatási program eszközeinek, anyagainak megfelelő felhasználására
  • Munkaterületen szakmai tanácsadás és munkavégzés
  • Munkaköréhez tartozó, de eseti jelleggel felmerült feladatok ellátása

  • Feltételek:
  • Építő iparban és mezőgazdasági munkákban jártas
  • Józan életű
  • B kategóriás jogosítvány
  • Alap számítógép ismeret
  • Oltási igazolvánnyal rendelkezzen

  • Képességek, készségek:
  • Jó kommunikációs készség, határozottság
  • Önálló munkavégzésre képes, de csapat munkára is alkalmas
  • Jó problémamegoldó, konfliktuskezelő készség
  • Megbízhatóság
  • Rugalmasság
Jelentkezni lehet e-mailben: kozmunkairoda@paszto.hu Telefonon: 06-30/179-7895
Jelentkezési határidő: 2022. január 31.

Ebösszeírás 2021

Tisztelt Ebtartó!

Az állatok védelméről és kíméletéről szóló 1998. évi XXVIII. törvény (Ávt.) 42/B. § (1) bekezdése alapján az eb tartási helye szerint illetékes önkormányzat - ebrendészeti feladatainak elvégzése érdekében, illetve a veszettség elleni oltás járványvédelmi vonatkozásaira való tekintettel - háromévente legalább egy alkalommal ebösszeírást végez. A települési önkormányzat az ebösszeírás alapján az ebtartók által szolgáltatott adatokról helyi elektronikus nyilvántartást köteles vezetni, az állat tulajdonosa, tartója és más személyek jogainak, személyes biztonságának és tulajdonának védelme, valamint ebrendészeti és állatvédelmi feladatainak hatékony ellátása céljából.

Az eb tulajdonosa és tartója az ebösszeíráskor köteles a törvényben előírt adatokat a települési önkormányzat rendelkezésére bocsátani.

A 2021. évi ebösszeírás céljából kérem a Pásztó Város közigazgatási területén tartott ebek tulajdonosait/tartóit, hogy a postai úton eljuttatott, illetve a honlapról letölthető „Ebösszeíró adatlapot” ebenként új adatlap felhasználásával kitölteni és legkésőbb 2021. július 12. napjáig az önkormányzathoz eljuttatni szíveskedjenek. Az ebösszeíró adatlapot a Polgármesteri Hivatal részére az alábbi módokon lehet eljuttatni:
- Levélben postai úton az alábbi levélcímre: 3060 Pásztó, Kölcsey u. 35.
- Hivatal portáján, illetve a Városüzemeltetési Osztályán leadható
- Elektronikus úton (aláírva, majd scannelt formában) a forum@paszto.hu e-mail címre.
Felhívom az ebtulajdonosok/tartók figyelmét, hogy a korábbi összeírás során bejelentett ebeket ismét be kell jelenteni!

T Á J É K O Z T A T Á S

Pásztó Városi Önkormányzat 2018-2023 időszakra szóló
Helyi Esélyegyenlőségi Programjának elkészítésével kapcsolatban


A hátrányos helyzetű társadalmi csoportok életkörülményeinek javítását szolgáló Helyi Esélyegyenlőségi Program (HEP) elkészítését az Egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról szóló 2003. évi CXXV. törvény írja elő az önkormányzatok számára. A HEP helyzetelemzésből és a feltárt problémák megoldását célzó intézkedési tervből áll, amelyet a települési önkormányzat ötévente, öt év időtartamra fogad el.

Elkészítésének szabályait a 321/2011. (XII. 27.) Korm. rendelet és a 2/2012. (VI. 5.) EMMI rendelet rögzíti.

Feliratkozás a következőre: Önkormányzati hírek